Forum Władcy Smierci Strona Główna
 Forum
¤  Forum Władcy Smierci Strona Główna
¤  Zobacz posty od ostatniej wizyty
¤  Zobacz swoje posty
¤  Zobacz posty bez odpowiedzi
Władcy Smierci
Strona Bractwa
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie  RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 
Kącik Summonera Sengeren

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Władcy Smierci Strona Główna -> Poradnik Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Kącik Summonera Sengeren
Autor Wiadomość
Quam
Pisarz



Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 1082
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: co skąd ?

PostWysłany: Sob 5:04, 10 Lut 2007    Temat postu: Kącik Summonera Sengeren
 
Tak sobie myślę, że jednak jest summonerskie grono zwiększyło się do 3 i pewnie interesuje Was co robią poszczególne aury...

Wspólne trzy aury (+ odpowiednik Ultimate Defense wojowników)

Servitor Ultimate Defense 1 P.Def. +1800, M.Def. +1350, Speed 0
Servitor Ultimate Defense 2 P.Def. +3600, M.Def. +2700, Speed 0

Servitor Haste 1 Atk. Spd. +15%
Servitor Haste 2 Atk. Spd. +33%

Servitor Magic Shield 1 M.Def. +23%
Servitor Magic Shield 2 M.Def. +30%

Servitor Physical Shield 1 P.Def. +8%
Servitor Physical Shield 2 P.Def. +12%
Servitor Physical Shield 3 P.Def. +15%


Indywidualna czwarta aura.

Warlock :

Servitor Windwalk 1 Speed +20%
Servitor Windwalk 2 Speed +33%


Elemental Summoner :

Bright Servitor 1 M.Atk. +55%
Bright Servitor 2 M.Atk. +65%
Bright Servitor 3 M.Atk. +75%


Phantom Summoner :

Mighty Servitor 1 P.Atk. +8%
Mighty Servitor 2 P.Atk. +12%
Mighty Servitor 3 P.Atk. +15%


A propos Mental Shield Smile
Jak wiadomo Hell Knife i Sprite's Staff mają jako SA Mental Shield poziom 4.
Także co to daje ?


Mental Shield 1 Resistance to Hold, Sleep, Derangement +50%
Mental Shield 2 Resistance to Hold, Sleep, Derangement +60%
Mental Shield 3 Resistance to Hold, Sleep, Derangement +70%
Mental Shield 4 Resistance to Hold, Sleep, Derangement +80%


Wytłumaczmy sobie Derangement...

Derangement (Mental lub Charm)

* Antharas' Fear and Debuff
* Arcane Chaos
* Betray
* Curse of Doom
* Forget
* Horror
* Lure
* Mass Fear
* Peace
* Requiem
* Seal of Mirage
* Seal of Silence
* Shield Slam
* Silence
* Switch
* Sword Symphony
* Trick
* Valakas' Fear
* Veil


Trzecia profesja... marzenie każdego, który jeszcze nie poczuł jej mocy... co daje dla naszych przywołańców ? Aury poniżej kumulują się z tyi powyżej. Jednak Final Sevitor zastępuje aurę Assasin/Warrior/Wizzard Sevitor i odwrotnie.

Arcana Lord

Warrior Servitor
HP +20%,
P.Def. +20%,
Accuracy +4,
P.Atk. +10%,
Speed -10%,
Atk. Spd. +20%,
HP added is healed,
Debuff resistance +10%


Elemental Master

Wizard Servitor
MP Regen per tick +20%,
Speed -20%, M.Def. +20%,
M.Atk. +20%, Casting Spd. +20%,
Magic Critical Rate +100%,
Debuff Resistance +10%


Spectral Master

Assassin Servitor
Accuracy +4,
Atk Speed +20%,
Recover 5% of melee physical damage as HP,
Critical +20% from behind,
Critical Damage from behind +20%,
Debuff Resistance +10%


Oraz wspólna dla wszystkich...

Final Servitor
HP +20%,
restores the HP added,
Speed -20%,
Accuracy +4,
P.Def. +20%,
P.Atk. +10%,
Atk. Spd. +20%,
Critical +20%,
Critical Damage +20%,
M.Def. +20%,
Casting Spd. +20%,
Debuff Resistance +20%


Pasywa...

Summonera potraktowali jako wojownika dając jemu Skill Mastery zależny od parametru siły (STR)

Skill Mastery (fighter):
Chance of "skill critical", based on STR


Wszyscy trzej dostali także pasywny Wisdom...

Wisdom:
Resistance to Hold, Sleep, Derangement attributes +20%


Mroczna rasa Summonerów jako jedyna dostała także pasywny Health

Health:
Resistance to Bleed, Poison attributes +20%


Umiejętności regulowane (włanczane i wyłanczane).
Każda klasa summonerska dostała coś o nazwie Arcane Agility - co to takiego ?


Arcane Agility:
Casting Spd. +20%,
Magic Skill Reuse Delay -10%,
Magic MP Cost +10%,
HP regen per tick -50


Na koniec klątwy...
Mage Bene, zdejmuje z celu wszystkie aury wspomagające prędkość oraz siłę czarowania. Warrior Bene natomiast, zdejmuje z celu wszystkie aury zwiększające prędkość ataku i prędkość poruszania się.

Czyli... coś w stylu Cancela, anulującego aury celu - praktyczne !



Ostatnio zmieniony przez Quam dnia Nie 16:43, 11 Mar 2007, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Gador
Pisarz



Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Sob 14:50, 10 Lut 2007    Temat postu:
 
Dzięki Quam. Bardzo przydatne te opisy. W sumie to nadal nie moge się zdecydować, który summoner jest najlepszy. Elfi jest dobry w pvp, Phantom dobrze bije moby, a Warlock ma niezłe aury/e królową i szybkiego kota.

Powrót do góry Zobacz profil autora
Helevorn
Pisarz



Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/10
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 16:36, 10 Lut 2007    Temat postu:
 
Dziekowac Q Very Happy

Powrót do góry Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Władcy Smierci Strona Główna -> Poradnik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Powered by phpBB © 2004 phpBB Group
Galaxian Theme 1.0.2 by Twisted Galaxy